رسول مهربان شاعر و داستان نویس
بنده از سال ۱۳۸۶ تا کنون بالغ بر ۳۱۰ شعر و ترانه در موضاعات مختلف سروده ام موضوعاتی مانند،مذهبی، اجتماعی، عاشقانه ،نفرت ، و خیلی از موضاعات دیگر من چهار مجموعه شعر دارم که یک مجموعه شعرهای مذهبی
           


    
تبلیغات

بنده از سال ۱۳۸۶ تا کنون بالغ بر ۳۱۰ شعر و ترانه در موضاعات مختلف سروده ام موضوعاتی مانند،مذهبی، اجتماعی، عاشقانه ،نفرت ، و خیلی از موضاعات دیگر من چهار مجموعه شعر دارم که یک مجموعه شعرهای مذهبی و اجتماعی است و مجموعه ی دوم شعرهای عاشقانه است و مجموعه ی سوم  ترانه های بنده است و مجموعه ی چهارم شعرهایی است که بنده از نامم به عنوان تخلص در آن  استفاده کردم  که در آینده به همین ترتیب که عرض کردم به چاپ خواهم رساند و اینکه چرا اشعاری که در وبلاگ قرار دادم تعدادش کم است دلیلش یکی از مشکلات فعلی  جامعه و فضای مجازی یعنی سرقت ادبی است خیلی ها هستند که سروده ها و ذهنیت شما را سرقت میکنند و من برای همین خواستم که بسیاری ازشعرهایم نزد خودم باقی بماند تا موقعی که بصورت رسمی تبدیل به کتاب شود و شماره ثبت بگیرد تا اگر کسی ادعایی کرد بتوان قاطعانه برخورد کرد این سروده هایی که در حال حاضر در این سایت قابل خواندن است از مجموعه ی تخلص بنده است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید و از حضورتان کمال تشکر را دارم.

رسول مهربان



بازدید (28)

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها: رسول مهربان شاعر و داستان نویس,
[ دوشنبه 25 شهریور 1398 ] [ 0:21 ] [ رسول مهربان ]
نظرات
نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .

تعداد کل صفحات :

تبلیغات
ورود
آرشيو مطالب
آمار سایت
بازديدهای امروز : 6 بازدید
بازديدهای ديروز : 1 بازدید
بازديدهای این هفته : 6 بازدید
بازدید این ماه : 32 بازدید
بازدید سال : 306 بازدید
كل بازديدها : 1,039 بازدید
كل کاربران : 0 عدد
كل مطالب : 9 عدد
كل نظرات : 0 عدد
امروز : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403