رسول مهربان شاعر و داستان نویس
سلام به شما بازدید کننده ی عزیز به این وب سایت خوش آمدید.   من رسول مهربان هستم داستان نویس .شاعر و ترانه سرا     همیشه دوست داشتم که خودم و هنرم شناخته شود مُیَسَر نبود تا آمدن این
           


    
تبلیغات

سلام به شما بازدید کننده ی عزیز به این وب سایت خوش آمدید.

 

من رسول مهربان هستم داستان نویس .شاعر و ترانه سرا  

 

همیشه دوست داشتم که خودم و هنرم شناخته شود مُیَسَر نبود تا آمدن اینترنت و فضای مجازی بعد از این فرصت که پیش آمد تصمیم گرفتم شعرهایم را در سایت های مختلف منتشر کنم تا به آرزویم برسم در حال حاضر هم  مشغول تحصیل هستم و امیدوارم روزی در ایران کسی نباشد که رسول مهربان را نشناسد و آثارش را نخوانده باشد.



بازدید (43)

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها: رسول مهربان شاعر و داستان نویس,
[ دوشنبه 25 شهریور 1398 ] [ 0:24 ] [ رسول مهربان ]
نظرات
نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .

تعداد کل صفحات :

تبلیغات
ورود
آرشيو مطالب
آمار سایت
بازديدهای امروز : 1 بازدید
بازديدهای ديروز : 0 بازدید
بازديدهای این هفته : 1 بازدید
بازدید این ماه : 135 بازدید
بازدید سال : 273 بازدید
كل بازديدها : 1,006 بازدید
كل کاربران : 0 عدد
كل مطالب : 9 عدد
كل نظرات : 0 عدد
امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403